Duży, chłonny rynek w ramach UE charakteryzujący się wysoką siłą nabywczą to główne atuty Hiszpanii, która może być też bramą do krajów Ameryki Łacińskiej i Afryki Północnej.
Rynek ten jest od lat w pierwszej dziesiątce odbiorców polskiego eksportu.
Chcesz dowiedzieć się o perspektywicznych sektorach, kulturze biznesu, jak znaleźć i zweryfikować partnera, jak prezentować swoją ofertę na targach, interesuje Cię hiszpański e-commerce, a może chcesz poznać konkretne historie sukcesów polskich firm, które już działają biznesowo w Hiszpanii? Dołącz do widzów webinaru „Doing Business in Spain” już 12 września. Zachęcamy do rejestracji.
Wśród ekspertów przedstawiciele Zagranicznego Biura Handlowego w Madrycie Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A., Polsko-Hiszpańskiej Izby Gospodarczej, Przedstawicielstwa w Polsce agencji Catalonia Trade & Investment oraz polski biznes.
Organizatorem wydarzenia jest Wielkopolski Fundusz Rozwoju, a partnerami: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji oraz Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.
➡ Program i zgłoszenia: https://www.wfr.org.pl/wydarzenie/konferencja-online-doing-business-in-spain/