UWAGA!!! Rekrutacja zakończona – lista rezerwowa
Kiedy? 13 listopada 2024 r., godz. 10:00
Gdzie? siedziba RIPH w Lesznie, ul. 55 Pułku Piechoty 34
W trakcie spotkania omówione zostaną następujące zagadnienia:
- Usługi elektroniczne KAS, multikanałowe centrum obsługi
- Minimalny podatek dochodowy CIT
- Najczęściej występujące błędy w zeznaniach CIT
- Transakcje wewnątrzwspólnotowe
- Rejestracja w urzędzie skarbowym do VAT
- Samofakturowanie
- Wymiana kas rejestrujących na online
- Faktury do paragonów a sankcje
- KSEF zagadnienie ogólne
- Bieżące sprawy, odpowiedzi na pytania
Spotkanie poprowadzą:
Naczelnik Maciej Hodura, Renata Włodarczak, Andrzej Białas, Alicja Basińska, Maria Zdzinnicka.
Zachęcamy do nadsyłania drogą mailową (leszno@riph.pl) pytań związanych z tematyką spotkania.
Koszt udziału w spotkaniu 61,50 zł brutto dla firm zrzeszonych w RIPH oraz 123,00 zł brutto od osoby dla firm pozostałych (koszty organizacyjne spotkania).
Wpłaty należy dokonywać na konto Izby: nr 25 1090 2125 0000 0005 5401 0218