Perspektywiczne branże, dobre praktyki i biznesowe success stories, trendy i strategie wejścia na rynek austriacki, to i wiele innych aktualnych informacji już 29 stycznia na konferencji online Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju. Zapraszamy na „Doing Business in Austria”.

Austria choć jest jednym z mniejszych krajów w Europie, to absolutnie nie można jej pomijać w planach eksportowych ze względu na dużą siłę nabywczą, zamożność obywateli i ich nastawienie na jakość.

Kto więc ma szansę podbić serca austriackich konsumentów?

Polska jest drugim największym dostawcą mebli do Austrii, a statystyczny Austriak wydaje na meble i wyposażenie wnętrz nawet 6 razy więcej niż nasz krajowy nabywca. Dobre prognozy przedstawiają się też dla branży budowlanej i tu na zbyt mogą liczyć choćby producenci okien, drzwi, ale również firmy oferujące usługi budowlane. Na branżę spożywczą na austriackim rynku czekają spore możliwości ekspansyjne. W ostatniej dekadzie zgodnie z danymi GUS obserwujemy stały wzrost polskiego eksportu do tego kraju. Coraz bardziej rozpoznawalne są również polskie naturalne kosmetyki. Dzięki aktywności polskich firm IT rośnie też nasza zagraniczna sprzedaż sektora usług dla biznesu.

Dowiedz się więcej o rynku austriackim bezpośrednio od ekspertów, a wśród nich:

  • Barbara Kamińska-Szuba, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Wiedniu
  • Izabela Ewa Seidl-Kwiatkowska, Konsul Honorowy Republiki Austrii w Poznaniu
  • dr Tomasz Klimek, adwokat z Austrii wyspecjalizowany w obsłudze prawnej przedsiębiorstw działających na tym rynku
  • Przedstawiciele biznesu

Program i zgłoszenia: https://www.wfr.org.pl/wydarzenie/konferencja-online-doing-business-in-austria/