• top2
  • top3
  • top1




Szkolenia
Informacja
Biznesplan
Projekty unijne
Rekrutacja i Selekcja
Zatrudnianie niepełnosprawnych
Ochrona środowiska
Arbitraż i Mediacja
Eksport
Ochrona danych osobowych
Legalizacja dokumentów
Targi
Wynajem sali szkoleniowej
Pożyczki i poręczenia
Promocja



Pobierz ofertę





Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Serwis nie zapisuje ciasteczek do profilowania reklam lub śledzenia użytkownika.
AKADEMIA MENEDŻERA, dedykowany program rozwojowy dla menedżerów,kierowników, brygadzistów, mistrzów i team liderów.

25 września 2018, 19 października 2018, 16 listopada 2018

DLA KOGO?
Akademię Menedżera kierujemy do wszystkich menedżerów, kierowników, brygadzistów,mistrzów i team liderów, którzy  zarządzają lub będą zarządzać zespołem pracowników.

CEL?
Głównym celem programu jest zdobycie umiejętności związanych z zarządzaniem ludźmi.  W ramach cyklu 3 szkoleń uczestnicy zdobędą kluczowe kompetencje menedżerskie. Nauczą się m. in.wyznaczać cele i delegować zadania, rozpoznawać poziom motywacji i kompetencji podległych pracowników,motywować zespół, budować swój autorytet, przeprowadzać ludzi przez proces zmiany. Ponadto, zdobędą umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach w pracy z Zespołem,wspierania, motywowania i budowania zespołu.

MODUŁ I
MENEDŻER TO ZAWÓD


1. MENEDŻER
  • menedżer - jego miejsce i rola w organizacji
  • budowanie własnego autorytetu 
  • analiza SWOT własnej osoby 
  • jakim jestem menedżerem?- typologia 
2. ZESPÓŁ
  • poznaj swój Zespół- typologia
  • fazy rozwoju pracownika- model Kena Blancharda 
  • idealny zespół według Belbina 
3. CYKL ZARZĄDZANIA + NARZĘDZIA
  • planowanie i wyznaczanie celów
  • organizowanie i delegowanie 
  • przewodzenie i monitorowanie 
  • kontrolowanie i ocena wyników 
MODUŁ II
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA I ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW


1. KOMUNIKACJA W ZARZĄDZANIU
  • komunikacja werbalna i niewerbalna
  • przekaz jedno- i dwustronny 
  • aktywne słuchanie 
  • efektywna komunikacja 
2. KOMUNIKACJA Z ZESPOŁEM
  • czym jest feedback?
  • przeprowadzanie rozmów 
  • komunikat typu JA 
  • metoda „na kanapkę” 
  • metoda FUO 
  • metoda FUKO 
3. SYTUACJE KRYZYSOWE I ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM
  • asertywność menedżera
  • rodzaje konfliktów 
  • koło konfliktów 
  • sposoby zapobiegania konfliktom 
  • strategie i taktyki rozwiązywania konfliktów 
MODUŁ III
MOTYWOWANIE ZESPOŁU I OSOBISTA EFEKTYWNOŚĆ

1. MOTYWACJA
  • motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • piramida Maslowa – pieniądze, bezpieczeństwo czy prestiż? 

2. MOJA POSTAWA JAKO SZEFA
  • co motywuje mnie samego?
  • mój styl zarządzania a motywacja i zaangażowanie zespołu 
  • które zachowania motywują a które demotywują innych? 

3. MOTYWACJA – KLUCZ DO EFEKTYWNOŚCI
  • wpływ motywacji na wykonywanie zadań
  • co zrobić, aby pracownikom chciało się chcieć? 

4. OSOBISTA EFEKTYWNOŚĆ MENEDŻERA
  • zarządzanie sobą w czasie
  • priorytetyzacja 
  • "pożeracze" efektywności 
  • "work-life-balance" 


DLACZEGO WARTO?


AKTYWNE WARSZTATY
skuteczny program rozwojowy dla menedżerów i liderów

KOSZT UDZIAŁU
990 zł netto/osoba
mozliwosc platnosci w ratach

CZAS TRWANIA
cykl 3 szkoleń
dogodne terminy  25 wrzesnia 2018, 19pazdziernika 2018, 16 listopada 2018


WYKŁADOWCY
AGNIESZKA WALEŃ-WOSIEK
Posiada tytuł The Market Economist uzyskany w ramach 2 letniego programu w Danii. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Zasobami Pracy w Szkole Głównej Handlowej oraz kursy Project Management Institute (PMI) w Zakresie Zarządzania Projektami. Doświadczenie zdobywała w międzynarodowej firmie doradczej Accenture, gdzie brała udział w projektach dla firm polskich i zagranicznych. Uczestniczyła w opracowaniu struktur oraz zasad funkcjonowania zarówno małych podmiotów, jak i międzynarodowych liderów. W firmie Eurocash S.A. realizowała projekty przejęć i integracji przejmowanych podmiotów, w tym integracji informatycznej. Specjalizuje się w tworzeniu struktur organizacyjnych, opisach stanowisk, zakresach odpowiedzialności i wdrażaniu systemów HR. Współtworzy Regionalny Program Mentoringowy wspierający kadrę zarządzającej z regionu w świadomym kształtowaniu swojej drogi zawodowej, wymianie wiedzy i doświadczeń.

LINDA KAZUBSKA-PINIUTA
Ukończyła studia podyplomowe z zakresu pedagogiki w WSH oraz coachingu w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Menedżerskie doświadczenia zdobywała tworząc struktury w obecnie największych instytucjach finansowych w Polsce: mBanku oraz ING. Przez kilka lat budowała zespoły sprzedażowe, rekrutowała, wdrażała, szkoliła, tworzyła programy szkoleniowe i adaptacyjne. Ma doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedażowym, działem marketingu oraz HR. Jest członkiem Wielkopolskiego Stowarzyszenia Coachingu w Poznaniu. Widząc potencjał młodych ludzi na rynku pracy zaangażowała się we współpracę z Biurem Karier Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu przy projekcie „Mentoring dla Studentów”. Specjalizuje się w rekrutacji, szkoleniach, systemach motywacyjnych i wynagrodzeń. Współtworzy Regionalny Program Mentoringowy wspierający kadrę zarządzającej z regionu w świadomym kształtowaniu swojej drogi zawodowej, wymianie wiedzy i doświadczeń.

WYPEŁNIJ I WYŚLIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY!

Plik do pobrania: akademia_menedera-_riph__otwarte_nowy_termin.pdf





BENE

Oferta dla członków
Baza firm członkowskich
Przystąp do RIPH (deklaracja on-line)