• top3
  • top2
  • top1

krwiodawstwo


Szkolenia
Informacje
Biznesplany
Projekty unijne
Wdrożenia RODO
Legalizacja dokumentów handlowych i eksportowych
Pożyczki unijne - przygotowanie dokumentów
Konferencje
Ośrodek Mediacji
Regionalny Program Mentoringowy
Wynajem sali szkoleniowej



Pobierz ofertę





Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Serwis nie zapisuje ciasteczek do profilowania reklam lub śledzenia użytkownika.
Szkolenie Asertywne zachowania i rozwiązywanie konfliktów

28 maja 2019

Celem szkolenia jest wypracowanie własnych asertywnych sposobów zachowania się w trudnych sytuacjach. Uczestnicy poznają mechanizmy powstawania konfliktów oraz dowiedzą się, jak je rozwiązywać, by budować pozytywne relacje w życiu zawodowym i prywatnym.

Co zyskasz?
• Autodiagnoza umiejętności asertywnego zachowania się.
• Pogłębienie wiedzy na temat asertywności.
• Opracowanie zasad służących lepszej komunikacji z innymi.
• Poznanie i zrozumienie czynników wpływających na nasze zachowanie (wartości, przekonania).
• Trening zachowań asertywnych
• Wiedzę skąd się bierze konflikt?
• Rozpoznanie własnych skłonności w sytuacjach konfliktowych
• Sposoby rozwiązywania konfliktów

Adresaci szkolenia
• Pracownicy mający kontakt z Klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym
• Pracownicy obsługi Klienta
• Pracownicy sił sprzedaży

Narzędzia wykorzystywane na szkoleniu
Szkolenie ma charakter warsztatowo-wykładowy. Oprócz zapoznania słuchaczy z treścią merytoryczną, uczestnicy aktywnie biorą udział poprzez grę szkoleniową, ćwiczenia, analizują praktyczne przypadki, wykonują testy, dyskutują, proponują rozwiązania.

Program
1. Gra szkoleniowa
2. Co to jest asertywność?
• Różne postawy
• Umiejscowienie siebie na skali asertywności
3. Umiejętności asertywne
• Asertywna prośba
• Asertywna odmowa
• Asertywna pochwała
• Konstruktywna krytyka
• Asertywny styl prowadzenia rozmów
4. Sposoby radzenia sobie z manipulacją i agresją
• Komunikat Ja
• Schemat ustanawiania konstruktywnych relacji
• Asertywne wyrażanie gniewu
• Asertywna reakcja na krytykę
• Asertywne sankcje
5. Wprowadzenie w konflikt
• Czym jest konflikt i kiedy występuje?
• Rodzaje konfliktów
6. Rozpoznanie własnych skryptów zachowania w konflikcie
7. Koło konfliktu
8. Postępowanie w różnych sytuacjach konfliktowych
9. Dynamika konfliktu
10. Techniki rozwiązywania konfliktów
11. Podsumowanie
12. Konsultacje

Wykładowcy:
Ze względu na warsztatowy charakter szkolenia oraz uzyskania jak najlepszego zaangażowania słuchaczy szkolenie prowadzone jest przez 2 osoby.
Trener w zakresie sprzedaży i obsługi klienta z wieloletnim doświadczenie. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu logopedii medialnej oraz coachingu. Menedżerskie doświadczenia zdobywała tworząc struktury w mBanku oraz ING. Przez kilka lat budowała zespoły obsługi klienta, sprzedażowe, rekrutowała, wdrażała, szkoliła, tworzyła programy adaptacyjne. Jest członkiem Wielkopolskiego Stowarzyszenia Coachingu w Poznaniu.
Absolwentka Politechniki Wrocławskiej, doktorantka na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Specjalizuje się we wrażaniu standardów obsługi klienta, podnoszeniu jakości w obsłudze. Doświadczenie zdobywała pracując dla firm Smyk, Empik, Eurocash, Jutrzenka, gdzie pracowała w zakresie obsługi klienta B2C oraz B2B.

Data: 28 maja 2019, godz.9:00 – 14:00

Miejsce szkolenia: siedziba RIPH w Lesznie, ul. 55 Pułku Piechoty 34

Uczestnicy otrzymają materiał szkoleniowy , zaświadczenie o udziale w szkoleniu oraz pomoc i konsultacje po szkoleniu.

Koszt szkolenia:
319,80 zł brutto od osoby dla firm członkowskich płacących miesięcznie składkę w wysokości 20,00 i 40,00 zł
295,20 zł brutto od osoby dla firm członkowskich płacących miesięcznie składkę w wysokości 60,00 i 80,00 zł
270,60 zł brutto od osoby dla firm członkowskich płacących miesięcznie składkę w wysokości 120,00 i 160,00 zł
369,00 zł brutto od osoby dla firm niezrzeszonych w Izbie
rachunek bankowy nr 25 1090 2125 0000 0005 5401 0218

WYPEŁNIJ I WYSLIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY!






manhattan

Oferta dla członków
Baza firm członkowskich
Przystąp do RIPH (deklaracja on-line)