• top3
  • top2
  • top1




Szkolenia
Informacje
Biznesplany
Projekty unijne
Wdrożenia RODO
Legalizacja dokumentów handlowych i eksportowych
Pożyczki unijne - przygotowanie dokumentów
Konferencje
Ośrodek Mediacji
Regionalny Program Mentoringowy
Wynajem sali szkoleniowej



Pobierz ofertę





Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Serwis nie zapisuje ciasteczek do profilowania reklam lub śledzenia użytkownika.
Szkolenie Jak skutecznie i sprawnie wdrożyć i przeprowadzić oceny pracownicze

25 lutego 2019

Dlaczego warto wziąć udział w tym szkoleniu?

Szkolenie niniejsze ma na celu przekazanie kompletnej wiedzy z zakresu przeprowadzania ocen pracowniczych opartych na feedbacku oraz technikach coachingowych. Skupia się przede wszystkim na:

1. Zrozumieniu zasad oraz idei rozmowy oceniającej.
2. Zapoznaniu się z działaniem narzędzi niezbędnych do przeprowadzenia rozmów oceniających z pracownikami.
3. Poznaniu metod doboru odpowiednich metod oceny do typów osobowościowych pracowników.
4. Praktycznym treningu z prowadzenia oceny pracowniczej, symulacje rozmowy oceniającej.

Dla kogo dedykowane jest to szkolenie:

1. Kadra zarządzająca i kierownicza
2. Pracownicy przygotowujący się lub realizujący wdrażanie ocen pracowniczych jako elementu kontroli zarządczej.


Program szkolenia:

I. CELE I KORZYŚCI STAWIANE Z OCENY OKRESOWEJ:

1. Istota ocen pracowniczych
2. Cele/umiejętności prowadzącego rozmowę roczną
3. Funkcje rozmowy rocznej
4. Miejsce oceny w zarządzaniu zasobami ludzkimi

II. ARKUSZ OCENY PRACOWNICZEJ:

1. Obszary kluczowe
2. Kryteria oceny ilościowe i jakościowe a kryteria rozwojowe

III. PRZYGOTOWANIE DO ROZMOWY OCENIAJĄCEJ:
1. Przygotowanie Przełożonego
2. Przygotowanie Pracownika
3. Ustalenie i przekazanie celu oceny pracownika
4. Obszar i kryteria oceny
5. Prawa ocenianego i oceniającego
6. Przyjmowanie oceny przez Pracownika
7. Wcześniejsze ustalenie terminu rozmowy
8. Wybór miejsca spotkania

IV SAMOOCENA PRACOWNIKA:

1. Jak przygotować Pracownika do samooceny

V. PRZEBIEG ROZMOWY OCENIAJĄCEJ:

1. Stworzenie atmosfery wzajemnego zaufania.
2. Etapy rozmowy.
3. Przekazanie celu spotkania
4. Ustalenie przebiegu spotkania
5. Ustalenie zasad komunikacji
6. Okoliczności łagodzące
7. Sposoby prowadzenia i zamykania dyskusji
8. Radzenie sobie z obiekcjami pracownika i różnica zdań

VI. INFORMACJA ZWROTNA W OCENIE PRACOWNICZEJ:
1. Zasady udzielania informacji zwrotnej
2. Kanapka Informacyjna
3. Pochwała/Negatywna ocena
4. Komunikat „ja”
5. FUO

VII. NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W OCENIE:
1. Efekt atrakcyjności
2. Efekt pierwszeństwa i końca
3. Szukanie cech podobnych
4. Błąd protekcji
5. Szukanie potwierdzenia
6. Efekt aureoli
7. Wpływ stereotypu
8. Błąd tendencji centralnej


Metodyka szkolenia:

Szkolenie prowadzone w formie wykładu z prezentacją, dyskusji oraz analizy przypadków.

Materiały:

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma następujące materiały:
1. Arkusz rozmowy oceniającej wraz z zasadami przeprowadzania rozmów rocznych.
2. Schemat rozmowy rocznej oceniającej.
3. Propozycje komunikacji podczas rozmowy rocznej.
4. Model dawania informacji zwrotnej.


Prowadzący szkolenie:

Prawnik, Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Podyplomowego Studium Prawa Gospodarczego i Handlowego. Specjalista w zakresie prawa gospodarczego i handlowego, prawa pracy oraz ochrony danych osobowych i prawa zamówień publicznych. Aktywna zawodowo od 2004 roku. Zdobywała doświadczenia w korporacjach z polskim i obcym kapitałem. Doświadczenie zawodowe zdobyte jako Menadżer ds. Prawnych a obecnie Dyrektora Działu Prawnego przekazuje podczas szkoleń oraz wykładów dedykowanych zarówno kadrze zarządzającej, kierowniczej jaki i pracownikom średniego szczebla oraz uczniom i studentom. Jej szkolenia charakteryzują się wysokim stopniem wiedzy eksperckiej, licznymi ćwiczeniami oraz przyjazną atmosferą sprzyjającą przyswajaniu wiedzy. Swoimi szkoleniami i wykładami udowadnia, iż nawet zawiłe i z pozoru trudne zagadnienia prawne mogą być przekazane w sposób zrozumiały i prosty. Ogromnym atutem szkoleń jest również możliwość uzyskania wzorców dokumentów z zakresu omawianej tematyki.


Data: 25 lutego 2019, od godz. 9.00 do 15.00

Miejsce szkolenia: siedziba RIPH Leszno, ul. 55 Pułku Piechoty 34

Uczestnicy otrzymają materiał szkoleniowy w formie elektronicznej oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu.

Koszt szkolenia:
319,80 zł brutto od osoby dla firm członkowskich płacących miesięcznie składkę w wysokości 20,00 i 40,00 zł
295,20 zł brutto od osoby dla firm członkowskich płacących miesięcznie składkę w wysokości 60,00 i 80,00 zł
270,60 zł brutto od osoby dla firm członkowskich płacących miesięcznie składkę w wysokości 120,00 i 160,00 zł
369,00 zł brutto od osoby dla firm niezrzeszonych w Izbie

rachunek bankowy: 25 1090 2125 0000 0005 5401 0218

WYPEŁNIJ I WYSLIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY!







TDSK

Oferta dla członków
Baza firm członkowskich
Przystąp do RIPH (deklaracja on-line)